K’s Choice gisteravond

Het optreden was briljant. Sarah Bettens heeft nog steeds een dijk van een stem, die goed matcht bij het geluid van broer Gert (zal dat een soort van familiechemie zijn?). Bovendien was de locatie uitstekend. Het geluid in het relatief nieuwe Vredenburg Leidscherijn (dat blijkbaar na 2013 weer gaat verdwijnen?) biedt een uitstekend geluid. En K’s Choice liet zien dat het na jaren van inactiviteit nog steeds een topband is. Lekkere stevige rocknummers, afgewisseld met mooie ballads. Veel nieuwe nummers, maar natuurlijk ook klassiekers als Not an addict en mijn eigen favoriet Everything for free. Een prima optreden derhalve.

Hieronder een filmpje dat ik zelf schoot met mijn mobiele telefoon. De kwaliteit van het beeld is niet al te denderend (eufimisme), maar we zaten dan ook redelijk achteraan in de zaal. Het geluid is wel goed!

Waar was ik?

U heeft het misschien gemerkt en misschien niet (lang leve het vooruitpubliceren van WordPress), maar ik was er een aantal dagen niet. Op reis. Voor zaken. Naar het buitenland.

Maar waar was ik? Ik heb een paar fotootjes genomen van een deel van de stad die ik bezocht. Heeft u enig idee waar ik de afgelopen twee dagen verbleef?

Lees verder