Uitzendbureau Snelle Pegels

Als ik de radio aanheb (meestal in de auto), is het 9,5 van de 10 keer dat ik afstem op 3FM. Prima zender, over het algemeen goede dj’s en lekkere muziek. Waar ik echter niet tegen kan zijn die reclameblokken. Carglass is erg (al waardeer ik het dat ze eigen medewerkers in hun reclames laten zien), maar ronduit stuitend is die vreselijke Tom de Ridder van MKB Brandstof met zijn Nationale Tankpas. Ondernemers schijnen met die pas goedkoper te kunnen tanken, maar ik denk dan: als jullie niet zoveel STER-zendtijd kopen, zou dat nog goedkoper zijn. En beter voor mijn luistergenot.

Op het moment wordt je ook doodgegooid met een reclame over ‘Uitzendbureau Snelle Pegels‘. Maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg, omdat het niet echt een irritante reclame is. Sterker: hij wekte bij mij wel nieuwsgierigheid op. En dus ben ik de site toch maar eens gaan opzoeken. En wat blijkt? Het is een site van de belastingdienst, bedoeld om jongeren op te roepen hun T-Biljet in te vullen. Naar mijn idee een geslaagde campagne, waarbij de taal van de doelgroep goed wordt gesproken, maar niet op een overdone manier. De jeugd wordt redelijk serieus aangesproken. Een goede campagne, met een mooie kwinkslag. Ik denk dat-ie wel werkt, U?

Hi, Welkom bij uitzendbureau Snelle Pegels. Hier kun je veel geld verdienen in weinig tijd. Gemiddeld 250 euro, voor ongeveer een halfuurtje werk. Enige vereiste is dat je iets van werkervaring hebt. Vakkenvuller, of iets in de horeca bijvoorbeeld. Als dat goed zit, kun je vandaag al beginnen. Ben jij klaar voor snelle pegels?

Ik vind Snelle Pegels trouwens de beste versie van de campagne. Er is ook nog ‘Vlugge Flappen‘ en – de ergste – ‘Big Big Bucks‘. Die zijn net iets te glad.

Lees verder