Arjen Robben: slapeloze nacht

Zoals ik al eerder heb gesteld, hoop ik van ganse harte dat Arjen Robben er tijdens het aankomende WK bij is. Voor ons als Nederlanders, omdat een Robben in vorm een echt wapen kan zijn. Maar ook voor de neutrale voetballiefhebber. Want Robben is met zijn onnavolgbare passeer- en schijnbewegingen de enige die de magistrale messias Messi zou kunnen benaderen.

Vanavond komt Robben weer in actie. Met Bayern München tegen Edwin van der Sars Manchester United. Is het ooit voorgekomen dat een groot gedeelte van de Nederlandse voetballiefhebbers:

  1. voor een ploeg is die tégen Van der Sar speelt
  2. voor een Duits team is
  3. voor Bayern München is?

Ik waag het te betwijfelen, maar weet wel door wie dat komt: Arjen Robben. Toch?

Lees verder

Even helemaal weg / lekker eruit

‘Even helemaal weg’. Het is niet meer de slogan van CenterParcs (tenminste, ik kan ‘m op de site niet meer terugvinden), maar hij beklijft nog wel. Nu werkt AirMiles niet samen met CenterParcs, maar met grote concurrent (en naar mijn bescheiden mening ‘betere’ concurrent) Landal Greenparcs. Maar die AirMiles/Landal-slogan, lijkt wel verdomd veel op de bekende pay-off van CenterParcs. Toch?