Zonnebril, zondebril of zonderbril?

Via het e-mailadres van iemand die ik ooit – in een voor mijn doen ver verleden – eens heb geïnterviewd komt er vorige week een mail binnen. ‘Een zonnebril voor jou!’, luidt het onderwerp van de mail. Met het weer van de laatste tijd is een zonnebril nooit weg natuurlijk, maar ik vertrouw het niet helemaal. Tóch kan ik de verleiding niet weerstaan om de site GratisZonnebril.nl te bezoeken.

Ook u kunt rustig klikken, er gebeurt niets. Of die zonnebril ook daadwerkelijk opgestuurd wordt? Geen idee, ik heb het niet geprobeerd. Wat wel vreemd is, is het feit dat er ‘vrouwen model’ staat aangegeven als geselecteerd model. Buiten het feit dat dat één woord is, was het toch een zonnebril voor mij? Afijn, ik laat het mooi zitten. Of wacht eens, laat ik voor de verandering eens wél die algemene voorwaarden aanklikken. En dan krijg je dus onderstaande tekst te lezen:

Lees verder