Een Telegraafje (39)

Die kop op Teletekst moet wel gemaakt zijn door een redacteur die in de jaren ’80 net als ik aan de buis gekluisterd zat, plaatjes spaarde en dat soort dingen. Plaatjes spaarde, ja. A-teamplaatjes, dat was tenminste het écht plaatjessparen. Toch?

In ieder geval is het zielig voor BA. Stapt-ie in een vliegtuig, gebeurt hem dit…

ba

Lees verder

50 jaar Studio Sport

Studio Sport bestaat 50 jaar. ‘We’ kunnen als internetgemeenschap een persoonlijke top-10 samenstellen met fragmenten. Allemaal leuk en aardig, maar ik mis er nogal een paar. Voorbeeldje: de uitzending van Studio Sport die werd onderbroken omdat er een vliegtuig in één van de flats in de Bijlmer was neergestort.

Maar goed, dat kan natuurlijk nog aangevuld worden. Wat natuurlijk kwalijker is, is dat ons nationale sportinstituut Bettine Vriesekoop als tennister (tenminste, ik neem aan dat ze weten dat het een vrouwtje is) in het archief hebben staan. Kijk maar:

Is/was Bettine een tennister?

Is/was Bettine een tennister?

Die was toch niet met een racket in de weer, maar met een batje?

Lees verder

Opgeruimd staat netjes: directeur klantenservice Ziggo weg!

De administratieve chaos bij kabelbedrijf Ziggo heeft de kop gekost van directeur klantenservice Joop Evers. Hij wist de problemen bij het callcenter van het bedrijf, waar klanten tot een half uur of 45 minuten aan de lijn hingen, niet op te lossen.
Het debacle leidde ertoe dat Evers zich een aantal maanden geleden ziek meldde. Het bedrijf wilde lang niet ingaan op de aard van de ‘ziekte’, maar het lijkt er nu op dat de directeur niet in zijn functie zal terugkeren. Zijn baan is overgenomen door Martine Ferment, die optreedt als interim directeur klantenservice.
Haar taak is het om de wachttijden bij het callcentrum en de afhandeling van de klachten van de klanten op een aanvaardbaar niveau te krijgen en te houden.
[dagblad van het noorden]

Logo Ziggo

Logo Ziggo

Zo, en nu eens kijken of ze mijn e-mail van 2 weken terug wél gaan beantwoorden. Klantenservice? Laat me niet lachen. Ik heb absoluut geen medelijden met die man, hij heeft een wanprestatie geleverd.

En misschien zullen ze nu wél gewoon een normaal e-mailadres openen voor de klantenservice, zodat je niet telkens weer álle gegevens opnieuw hoeft in te vullen op dat irritante webformulier.  Je denkt trouwens toch niet dat ik ze ga bellen? Ik heb geen zin om een half uur tot drie kwartier in de wacht te zitten, terwijl de telefoontikken gewoon doorgaan.

Sorry, zo vlak voor het weekeinde even mijn frustratie wegschrijven.